Čakanie na kaviarni v Reykjavíku. Musím sa stretnúť Jon. Videl som ho, a ja úsmev široko prichádzajúce, vysoký, svetlovlasý muž, ale on len ide k prepážke kúpiť kávu. Pri odchode som sa snažiť, aby sa zabránilo pri pohľade na neho. Jon prišiel o pol šesť. Prišiel som o niečo skôr, ale mal by doraziť každú chvíľu. Potom zazvoní telefón, Jon onkahvila a vidí ma. Už sme zistili, prečo. Aj Kaffitár stravovať reťaz, ale na inej adrese. Jon onauto, tak poď so mnou. Kým čakal, myslenie schôdzok a e kontaktu s cudzími ľuďmi, ktorá sa v poslednej dobe idú. Nie som vyberavý, bez ohľadu na vek či pohlavie. Prvý oliEdda. Jeho profil Coachsurfingu by mal byť citlivý odradiť, ale nemohol som. Edda nemá rád turistov, ktorí jednoducho chcú spať zadarmo. Je bohyňa Uistite sa kútiky úst a jej pokles. KävimmeVolcano dom Cafe. Pozval som ho na čaj, sadli sme zmapovať islandskej Edda, a začal sa usmievať. Žiaril v očiach okamihu. Vášnivo povedal ľadovce, fjordy a sopky, láva kävimmenäyttelyssä minerály, a na ceste domov keskustelimmepari islandských spisovateľov. Je to dosť pekná, pretože každý desiaty Islandský onjulkaistu spisovateľ. Išli sme do divadla, kde bol äskettäinpelin podľa knihy Anjeli univerza EM Gudmundsson. O niekoľko dní Edda mi požičal túto anglickú knihu z knižnice. Na ďalšom zasadnutí, rovnako ako neuveriteľné Keď už hovoríme o čierny humor Hugleikur Dagssona. Druhé stretnutie by mala byť kaviareň, ale nakoniec ma Halldor pozval na večeru u jeho domu. V ten deň snežilo. Cestoval som tam vyše pol hodiny autobusom a bol som trochu strach. Predstavoval som si, temných scenárov škadinávskych detektívky. Zistil som, blikajúce svetla z okna domu. Halldor ma pozdravil a potom sa preniesol do jälkeentilava domu s veľkými oknami, ktorá je takmer výhradne postavené sami. Keď voňavé jahňacie z rúry vyblednuté ma desilo. Pohár vína, sme boli veľmi hovoriť o cestovnom ruchu. Pri jedle sme prebrali naše rodiny a vzťahy doma a marcipánu zmrzlinou sme hovorili o prácu. Potom mi Halldor povedal, že je to len v televízii veľmi dôležité stretnutie proti Islandu v hádzanej v Dánsku. Bolo na čase vyraziť na okružnú cestu autobusom. Tretia Reykjavic onamerikkalainen, ktorý dlho žil na Islande. Išli sme do kaviarne läpimuutamia fakty o histórii Slovenska a strednej Európy. Potom úprimne počúval generačnú priepasť. Darren učí študentov Islandská filmová škola funguje. Ja teraz tiež hlavou hnutia medzi mladými ľuďmi. Ak niektorá z nich už dosiahli dvadsať-pětrok, často hovoril: "Keď som bol mladý." To snazzy amerikkalaisetcap ešte stretnúť s predstavenstvom. Pätnásť minút bude Jon, káva len zatvorené, takže sme sa presunúť na iné miesto. Islandský chce cestovať. On bol v Petrohrade, Číne a Indonézii. Tam, chcem sa pozerať. Viac ako hodinu hovoríme o hudbe, filmoch, dobrovoľníctvo a návštevníkov. Pri svojej nedávnej návšteve muža, ktorý sa rozhodol cestovať, a potom začať pracovať. Po roku, ale rozhodol sa, že sa jedná o ďalších 6 mesiacov. Cestovanie je návykový. Zachvíľu som napísať ďalší blog .